Informujemy, że rehabilitacja nie będzie czynna
od 21.10.2024 do 03.11.2024 r.
Uprzejmie informujemy, że od maja 2024 roku w ostani czwartek miesiąca w naszej placówce w godz. 9.00 - 11.30 będą realizowane bezpłatne badania słuchu przez firmę Audika.
Wyjątkowo w maju badanie zostanie przeprowadzone 16 maja.
Obowiązkowe wcześniejsze zapisy oraz wypełnienie odpowiedniej deklaracji dostępnej w rejestracji.
Zapraszamy
Osoby ubiegające się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami
(prawo jazdy), zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym i badanie aktualnych kierowców.
Na badanie należy się zgłosić z aktualnym wynikiem badania poziomu glukozy oraz wypełnionym oświadczeniem dotyczącym stanu zdrowia.
Zapisy pod numerem telefonu: 48 312 13 60.
Koszt badania i wystawienia zaświadczenia wynosi 200 zł.
Nie wykonujemy badań lekarskich kierowców transportu drogowego.
Zapraszamy również na badania profilaktyczne z zakresu medycyny pracy (badania pracownicze) wyłącznie na stanowiskach, na których nie stwierdzono występowania czynników szkodliwych lub warunków uciążliwych.
Koszt badania wynosi 120 zł.
Ośrodek Zdrowia w Siennie uruchomił stacjonarny punkt szczepień przeciwko COVID-19.
Szczepienia przeprowadzane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy ośrodka.
Zapisy osobiście w rejestracji lub pod nr tel. 515 823 070 bądź 48 31 21 360.
Co to jest Internetowe Konto Pacjenta i do czego służy?
Internetowe Konto Pacjenta (IKP) to rewolucyjne narzędzie w systemie ochrony zdrowia, które ma ułatwić pacjentom wygodne korzystanie z usług cyfrowych i uporządkować rozproszone dotąd informacje medyczne o stanie zdrowia w jednym miejscu.
Internetowe Konto Pacjenta udostępnia informacje o przeszłym, aktualnym lub planowanym leczeniu i pozwala załatwić szereg spraw bez konieczności wizyty w przychodni lub poradni.
Co można załatwić przez IKP?
• zobaczyć e-receptę wystawioną przez lekarza, pielęgniarkę lub położną — zarówno po wizycie, jak i po konsultacji przez telefon — bez konieczności odbierania jej osobiście w przychodni
• otrzymywać e-mailem lub SMS-em powiadomienia o przepisanych e-receptach i e-skierowaniach — by móc realizować e-recepty i e-skierowania z telefonem w ręku
• sprawdzić i pobrać otrzymane e-recepty e-skierowania
• upoważnić bliską osobę do dostępu do danych, załatwiania spraw (np. do odbioru e-recepty)
• dowiedzieć się, gdzie można się leczyć
• wyrazić zgodę na określone świadczenia zdrowotne, np. inwazyjne zabiegi chirurgiczne
• wybrać lub zmienić lekarza, pielęgniarkę i/lub położną podstawowej opieki zdrowotnej
• udostępnić placówce medycznej lub pracownikowi medycznemu swoje e-recepty i e-skierowania, a aptece lub punktowi aptecznemu e-recepty i informacje o lekach wykupionych na receptę.
Jak zalogować się na IKP?
Do swojego IKP możesz się zalogować poprzez:
• profil zaufany — wchodząc na serwis internetowy dla pacjenta pacjent.gov.pl, po prawej stronie znajduje się pole do logowania za pomocą nazwy użytkownika lub adresu e-mail oraz hasła. Jeżeli profil zaufany został założony poprzez bankowość elektroniczną, to na IKP należy zalogować się
poprzez stronę swojego banku. Na ekranie zobaczysz logotypy banków. Wybierz swój i zaloguj się jak na konto bankowe
• internetowe konto w banku, które na to pozwala. Przy pierwszym logowaniu należy potwierdzić, że dane (imię, nazwisko, adres, PESEL, numer telefonu itp.) są poprawne – robi się to tak samo, jak potwierdzenie transakcji, czyli przez kod z karty kodów lub z SMS-a. W ten sposób bank utworzy dla użytkownika e-tożsamość — bezpłatny, cyfrowy odpowiednik dokumentu tożsamości
• e-dowód — elektroniczny dowód osobisty. Potrzebujesz do tego czytnika.